Średnia Ocena:
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeńPod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z swoją stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy własną wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i starczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób zyski znalazły się na koncie. Dzisiaj e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z świeżych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy kłopot weźmie się pod lupę. Okazuje się, że dużo firm nie zdaje sobie sprawy z swojego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności swojej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym państwie postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi ponad innymi, nierzadko znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce również zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnorakich priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt a także nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci. Strona internetowa do analizy - dlaczego nie funkcjonuje i jak to zmienić? Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci? Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom? Jakie są wady i plusy współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi? Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Firma w Internecie. Poradnik subiektywny |
Autor: | Hipsz Tomasz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!