Średnia Ocena:
Era prosumenta 2.0
Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: * Czy twój ulubiony sklepik zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś? * Czy sklepiki oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania? * Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji? * Czy jakiś sklepik internetowy zaoferował ci kiedyś udziały? * Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy? Jeśli na te wszystkie zapytania odpowiedziałeś „nie”, to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę! Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. Erę prosumenta 2.0 powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. Era prosumenta 2.0 to dziewiąta z jego dwunastu ebooków na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją do tej pory na 20 języków.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Era prosumenta 2.0 |
Autor: | Quain Bill |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Studio EMKA |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Era prosumenta 2.0 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!