Encyklopedia Copywritingu okładka

Średnia Ocena:


Encyklopedia Copywritingu

Copywriting to nie tylko umiejętność pisania tekstów reklamowych, lecz też zdolność do budowania emocjonalnych więzi z odbiorcami. Współczesny copywriter to strateg, który potrafi zrozumieć potrzeby i pragnienia własnej grupy docelowej. Musi być nie tylko kreatywny, lecz także analityczny, zdolny do pracy z danymi i rozumienia mechanizmów, które rządzą zachowaniami konsumentów. W dobie informacji, w której każdy dzień przynosi nowe wiadomości, a uwaga odbiorców staje się coraz bardziej rozproszona, umiejętność przyciągania ich zainteresowania i zatrzymywania ich na dłużej staje się kluczowa.

Szczegóły
Tytuł Encyklopedia Copywritingu
Autor: Paweł Czerepuk
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Paweł Czerepuk
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Encyklopedia Copywritingu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Encyklopedia Copywritingu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.