Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność okładka

Średnia Ocena:


Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność

Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB a także korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.

Szczegóły
Tytuł Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność
Autor: Wawrzyszczuk Emilia
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • anonymous

    To tylko 8 stron luźnego wywiadu. Nie warte 20 zł. Nie zwróciłam uwagi i dałam się złapać. :(