Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność
Średnia Ocena:
Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność
Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB a także korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.
Szczegóły
Tytuł
Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność
Autor:
Wawrzyszczuk Emilia
Rozszerzenie:
brak
Język wydania:
polski
Ilość stron:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania:
2016
Tytuł
Data Dodania
Rozmiar
Porównaj ceny książki Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.
Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność PDF - podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Podgląd niedostępny.
To twoja książka?
Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.
Recenzje
anonymous
To tylko 8 stron luźnego wywiadu. Nie warte 20 zł. Nie zwróciłam uwagi i dałam się złapać. :(
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklam, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Czytaj więcejOK
Recenzje
To tylko 8 stron luźnego wywiadu. Nie warte 20 zł. Nie zwróciłam uwagi i dałam się złapać. :(