Ekonomika. marketing. Podręcznik. Część 3 okładka

Średnia Ocena:


Ekonomika. marketing. Podręcznik. Część 3

Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, fragmentów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) a także przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

Szczegóły
Tytuł Ekonomika. marketing. Podręcznik. Część 3
Autor: Strzelecka Krystyna, Pietraszewski Marian
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo eMPi2
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Ekonomika. marketing. Podręcznik. Część 3 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Ekonomika. marketing. Podręcznik. Część 3 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.