Średnia Ocena:
Ekonomia eksperymentalna
Pierwszy polski podręcznik ekonomii eksperymentalnej. Czy ekonomia może posługiwać się sposobem eksperymentalną? Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium? Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organizmie instytucji gospodarczych? Autorzy książki podkreślają, że odpowiedzi na te zapytania są twierdzące, i zabierają czytelnika w świat ekonomii eksperymentalnej intensywnie rozwijającej się dziedziny, która staje się potrzebnym narzędziem w ręku ekonomistów i praktyków biznesu. Czytelnik znajdzie w publikacji dużo przykładów praktycznego zastosowania eksperymentów, m.in. w badaniach rynkowych, budowaniu zaangażowania pracowników czy planowaniu aukcji i przetargów. Książka ebook pomoże czytelnikowi: formułować zapytania i hipotezy badawcze stosowne do weryfikacji eksperymentalnej, projektować scenariusze badań eksperymentalnych, zarówno laboratoryjnych, jak i terenowych, sprawnie prowadzić sesje eksperymentów, dokonywać poprawnej analizy statystycznej uzyskanych wyników, przygotowywać artykuły i prace oparte na badaniach eksperymentalnych. Pracownicy naukowi i doktoranci dzięki książce pdf z powodzeniem zastosują metodę ekspery- mentalną w badaniach i dydaktyce. Studenci poznają teoretyczny kontekst efektów eksperymentalnych. Badacze rynku, pracownicy consultingu i przedsiębiorcy odkryją nowe możliwości poszerzenia wiedzy o swoim środowisku biznesowym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Ekonomia eksperymentalna |
Autor: | Krawczyk Michał |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Ekonomia eksperymentalna PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!