Edukacja przedsiębiorcy w kosztach podatkowych i PKPiR okładka

Średnia Ocena:


Edukacja przedsiębiorcy w kosztach podatkowych i PKPiR

W publikacji „Edukacja przedsiębiorcy w kosztach podatkowych i pkpir” zostało przedstawione, jak rozliczyć w kosztach przedsiębiorstwa wydatki ponoszone na rzecz uczestnictwa w kursach specjalistycznych, studiach itd. Tekst został wzbogacony przykładami wraz z zapisami w pkpir. Opisano również, jakie stanowisko w omawianych kwestiach prezentują organy podatkowe i sądy administracyjne.Artykuł zawiera liczne przykłady wybranych sytuacji, żeby w sposób przejrzysty zrozumieć poszczególny przepisy.Dzięki publikacji odnajdziesz odpowiedź m.in. na pytania: Czy można zaliczyć do kosztów wydatki na studia Czy można zaliczyć do kosztów wydatki na aplikację radcowską Czy można zaliczyć do kosztów kurs nauki języka obcego Czy można zaliczyć do kosztów kurs prawa jazdy ufundowany pracownikowi Czy można zaliczyć do kosztów wydatki na szkolenia dla kontrahentów

Szczegóły
Tytuł Edukacja przedsiębiorcy w kosztach podatkowych i PKPiR
Autor: Ziółkowski Grzegorz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza Infor
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Edukacja przedsiębiorcy w kosztach podatkowych i PKPiR w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Edukacja przedsiębiorcy w kosztach podatkowych i PKPiR PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.