Potrzebny przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów a także innych osób, które zawodowo zajmują się dydaktyką medyczną.
Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem od dawna, czy również dopiero zaczynasz pracę w edukacji, na pewno masz już swój pogląd na temat procesu kształcenia, poparty zapewne swoimi doświadczeniami edukacyjnymi. Niejednokrotnie przecież byłaś/byłeś uczestnikiem zajęć dydaktycznych i wiesz, że niektóre były idealnie przeprowadzone, a niektóre na nieco gorszym poziomie.
Niniejsza książka ebook stanowi podstawę do autorefleksji ponad tym, jakim ja jestem nauczycielem. Jak mogę uczyć najefektywniej i najskuteczniej.
Porównaj ceny książki Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.
Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym PDF - podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Pobierz PDF
Nazwa pliku: Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym.pdf - Rozmiar: 35.9 kB
Głosy: 0 Pobierz
To twoja książka?
Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.
Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Katarzyna Herda-Płonka
Dydaktyka szkoły
wyższej o profilu
medycznym
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
/dydaktyka-szkoly-wyzszej-o-profilu-medycznym-
katarzyna-herda-plonka.html
Strona 2
Niezbędny przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz innych osób, które zawodowo zajmują się
dydaktyką medyczną.Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem od dawna, czy też dopiero zaczynasz pracę w
edukacji, na pewno masz już własny pogląd na temat procesu kształcenia, poparty zapewne własnymi
doświadczeniami edukacyjnymi. Niejednokrotnie przecież byłaś/byłeś uczestnikiem zajęć dydaktycznych i wiesz, że
niektóre były doskonale przeprowadzone, a niektóre na nieco gorszym poziomie.Niniejsza książka stanowi
podstawę do autorefleksji nad tym, jakim ja jestem nauczycielem. Jak mogę uczyć najefektywniej i najskuteczniej.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklam, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Czytaj więcejOK