Droga Toyoty do Lean Leadership okładka

Średnia Ocena:


Droga Toyoty do Lean Leadership

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, żeby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę. Jak wyjaśniają twórca Drogi Toyoty, Jeffery Liker a także były dyrektor Toyoty, Gary Convis, dzięki takiemu podejściu do przewodzenia firmie, uznany producent samochodów rozbudził potrzebę dążenia do doskonałości na każdym poziomie organizacji. To pozwala na:  stały wzrost: Toyota zwiększa rentowność nieprzerwanie od 58 lat – zwolniła jedynie w roku 2008 w obliczu światowej recesji, kryzysu wadliwych samochodów i najtragiczniejszego trzęsienia ziemi, które nawiedziło Japonię; niewyczerpaną pomysłowość: podejście Toyoty do innowacyjnego myślenia i rozwiązywania kłopotów przynosi wyniki w postaci czołowych miejsc w rankingach i rzeszy wyjątkowo zadowolonych klientów, a jednocześnie pozwala firmie na zregenerowanie sił po trzech kryzysach, które ją dotknęły w krótkich odstępach czasu;  zbudowanie silnej marki i szacunku: reputacja Toyoty miała ważne znaczenie dla zdolności firmy do przetrwania kryzysu wadliwych samochodów – burzy medialnej z roku 2010.A cóż to była za burza! Jednak statek, który według niektórych osób zdawał się tonąć, znów wypływa na szerokie wody. Możliwe, że kultura Toyoty utraciła wówczas na sile, ale przywództwo było jak latarnia wskazująca drogę powrotną.W rzeczywistości, jak pisze Liker, firma „stanowi chyba jeszcze lepszy model szczupłego przywództwa niż kiedykolwiek wcześniej”. Na potwierdzenie tych słów Toyota za niedługo obchodzić będzie osiemdziesięciolecie ciągłego rozwoju i innowacji. A jednak według magazynu Industry Week jedynie 2% firm stosujących Lean może pochwalić się długoterminowymi sukcesami. To, czego brakuje pozostałym 98% to ujednolicone sposoby i spójna filozofia leżące u podstaw przywództwa. Jeśli faktycznie pragniesz „odchudzić” własną firmę, zasady Lean musisz zastosować też do przywództwa. Ta książka ebook pokaże ci, jak tego dokonać. Brakujące ogniwo dopełniające obrazu sukcesu w stylu Toyoty – szczupłe przywództwo U podłoża świetnych sukcesów Toyoty leży szczupła produkcja. Ale po co ograniczać się jedynie do produkcji, jeśli Lean można rozpowszechnić w całym przedsiębiorstwie? Jak tego dokonać? Odpowiedzią jest szczupłe przywództwo. W najwieższej książce pdf z przełomowej serii Droga Toyoty, Jeffrey Liker wraz z Garym Convisem wyjaśniają, jak przewodzić pracownikom, żeby ci wykonywali perfekcyjnie własne zadania i wnosili wkład w wypełnianie misji całej firmy. Droga Toyoty do szczupłego przywództwa pokaże ci, jak osiągnąć prawdziwą doskonałość operacyjną i utrzymać rozpęd potrzebny do pozostawienia konkurencji w tyle na długi czas.

Szczegóły
Tytuł Droga Toyoty do Lean Leadership
Autor: Liker Jeffrey K., Convis Gary L.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Droga Toyoty do Lean Leadership w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Droga Toyoty do Lean Leadership PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Lestat1984

    Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto pragnie poznać co oznacza Lean Management w stylu Toyoty. Książka ebook napisana jest mową przystępnym, pozbawiona jest napuszonych definicji czy "objawionych" drogowskazów. Pierwszorzędna pozycja dla studentów kierunków zarządzania, w celu przybliżenia praktycznego wdrażania kaizen w Toyocie. Niewątpliwie J. Liker a także G. Convis stworzyli kolejną pozycję, którą nie można pominąć obojętnie ot tak!