Średnia Ocena:
Doskonalenie jakości w bankach
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce nierzadko w działalności banków nie starczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków a także konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, nierzadko nieoczekiwanych wartości."Niniejsza książka ebook wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedzę jak to robić. Zawiera też zupełnie nowe, o charakterze empirycznymi wdrożeniowym, przemyślenia prezentujące analizę efektów badań zrealizowanych w bankach a także omawiające statystyczne sposoby kontroli procesu i pomiaru jakości usług bankowych".prof. Józef Garczarczyk
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Doskonalenie jakości w bankach |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2002 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Doskonalenie jakości w bankach PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!