Średnia Ocena:
Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
Książka ebook ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W publikacji tej znajdują się: wskazówki merytoryczno-metodyczne na temat tego, co powinien zawierać program edukacyjno-terapeutyczny; opis struktury indywidualnego programu indywidualno-terapeutycznego; ramowy program edukacyjno-terapeutyczny opracowany zgodnie z podstawą programową dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; szczegółowy indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny do diagnozy i obserwacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny |
Autor: | Naprawa Renata, Tanajewska Alicja |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Diagnoza ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanymWykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu a także dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.Ocenę wykonujemy:• na początku realizacji IPET;• po rocznej realizacji IPET;• po każdym etapie nauczania;• na koniec wszystkich trzech etapów edukacyjnych.Korzystanie ze wszystkich trzech publikacji umożliwi także ocenę (w skali: wysoki, średni, niski) stopnia opanowania poszczególnych umiejętności przez ucznia z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, zdolnościszkolnych i sprawności motorycznej a także zapewni najlepszą ewaluację programu i pozwoli odpowiednio przygotować się do kolejnego etapu nauki.Polecam te trzy publikacje wszystkim nauczycielom pracującym z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.