Człowiek i kultura w komunikacji medialnej okładka

Średnia Ocena:


Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Prezentowana publikacja stanowi efekt refleksji naukowej zróżnicowanej pod wobec założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze kłopotów związanych z różnorakimi konfiguracjami czy również refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i – przede wszystkim – społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnorakich przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza świeżych mediów, w tym Internetu.

Szczegóły
Tytuł Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Człowiek i kultura w komunikacji medialnej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.