Średnia Ocena:
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Prezentowana publikacja stanowi efekt refleksji naukowej zróżnicowanej pod wobec założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze kłopotów związanych z różnorakimi konfiguracjami czy również refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i – przede wszystkim – społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnorakich przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza świeżych mediów, w tym Internetu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Człowiek i kultura w komunikacji medialnej |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo UMCS |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!