Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku? Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy „niedostrojone” popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie kłopoty chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast „dostrojone” organizacje reprezentują znacząco różnorakie podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane „Rezonatorami”. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiastowo dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały.Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? prezentuje sześć prostych, lecz brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług albo idei, które od samego początku wywołują rezonans. Odkryj szanse, których nie widzą inni Zyskaj trwała przewagę konkurencyjną Coś, co naprawdę zmienia rzeczywistość Stwórz głębokie więzy ze swoim rynkiemCraig Stull jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Pragmatic Marketing a także autorem branżowego standardu Schemat Pragmatycznego Marketingu.Phil Myers jest prezesem Pragmatic Marketing. Poprowadził do sukcesu trzy nowo powstałe firmy z branży technologii, kierował dwiema ofertami publicznymi na rynku pierwotnym i stworzył siedem przebojowych produktów.David Meerman Scott jest autorem książki the New Rules of Marketing and PR wydenej przez wydawnictwo Wiley, nierzadko wygłasza wykłady inauguracyjne podczas różnorakich imprez a także prowadzi seminaria dla firmy Pragmatic Marketing.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Czemu Jeszcze na to nie Wpadłeś Program Tworzenia Genialnych Produktów |
Autor: | Stull Craig, Scott Meerman |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.