Średnia Ocena:
Controlling kosztów i rachunkowość zarządcza
Opracowanie jest nową, znacznie poszerzoną i wzbogaconą, wersją pozycji Controlling kosztów i rachunkowość zarządcza, która znajduje się na rynku od 2010 roku i cieszy się wielkim zainteresowaniem. Zmieniony został układ książki w kierunku postrzegania rachunkowości zarządczej i rachunku kosztów jako narzędzi pomiaru i zrozumienia tworzenia wartości dla klienta a także komunikowania i pomiaru realizacji strategii przedsiębiorstwa. Wprowadzone zostały nowe zagadnienia, takie jak np.: decyzje inwestycyjne w rachunkowości zarządczej – budżetowanie kapitałowe a także rachunkowość zarządcza jako baza informacyjna dla raportowania zintegrowanego. Na szczególne podkreślenie zasługują epizody przedstawiające nowoczesne rozwiązania rachunku kosztów, które wkomponowują się w procesy zarządzania kosztami w organizacjach charakteryzujących się zróżnicowanym portfelem produktów, szeroką i różnorodną bazą klientów, skomplikowanymi procesami a także wysokim udziałem kosztów pośrednich. Rozwiązania te stanowią podstawę do zbudowania w firmach nowoczesnego systemu informacji o kosztach. Menedżerów zarządzających organizacjami jutra zainteresuje element czwarta, przedstawiająca m.in. zrównoważoną kartę efektów (BSC), tworzenie budżetu przy wykorzystaniu rachunku kosztów działań a także rolę rachunkowości zarządczej w raportowaniu zintegrowanym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Controlling kosztów i rachunkowość zarządcza |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Controlling kosztów i rachunkowość zarządcza PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!