Controlling kosztów okładka

Średnia Ocena:


Controlling kosztów

"Controlling kosztów" zawiera nad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi twórca spotkał się w własnej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają kłopoty firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno zapytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji i jego rozwiązanie przy wykorzystaniu całego instrumentarium narzędzi rachunku kosztów. Książka powinna okazać się szczególnie przydatna dla tych czytelników, którzy mają już podstawową wiedzę z zakresu rachunku kosztów, i jest adresowana przede wszystkim do: praktyków, zajmujących się zawodowo problematyką rachunku kosztów, menedżerów różnorakich szczebli z firm usługowych, produkcyjnych, handlowych i organizacji nie nastawionych na zysk, studentów studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu rachunkowości, uczestników szkoleń z zakresu rachunku kosztów, wszystkich tych, którym niezbędna jest praktyczna wiedza z zakresu rachunku kosztów.

Szczegóły
Tytuł Controlling kosztów
Autor: Wnuk-Pel Tomasz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nieoczywiste
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Controlling kosztów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Controlling kosztów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.