Średnia Ocena:
Construction du recit dans la communication en langue etrangere
Ostatnia monografia autorstwa prof. Urszuli Paprockiej-Piotrowskiej łączy refleksję ponad akwizycją języka obcego z obserwacją rozwoju kompetencji narracyjnej. Studium o charakterze komparatywnym (język francuski jako obcy a mowa polski jako obcy) bada kolejne etapy akwizycji ukazując jak stopniowo rozwija się u uczących zdolność budowania narracji w języku obcym, typologicznie różnorakim od języka ojczystego. Praca wskazuje równocześnie na podobieństwa i róznice w budowaniu tzw narracji fikcyjnej (opartej na fikcji) a także narracji osobistych opartych na doświadczeniu. Cechą wspólną wielu prac autorki jest wnikliwa analiza materiału naracyjnego zebranego w drodze badań empirycznych w terenie (tzw. korpusy zorientowane). Ostatnia praca udostępnia też obszerny korpus produkcji narracyjnych różnego typu, zbudowanych przez polskich uczniów języka francuskiego jako obcego a także lokutorow francuskojęzycznych uczących sie języka polskiego jako obcego.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Construction du recit dans la communication en langue etrangere |
Autor: | Paprocka-Piotrowska Urszula |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Werset |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Construction du recit dans la communication en langue etrangere PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!