Budowanie świadomości marki w klubie sportowym okładka

Średnia Ocena:


Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To też przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w własnych pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – żeby mieli szansę spojrzeć na własną ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki

Szczegóły
Tytuł Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor: Brzeźniak Mateusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Budowanie świadomości marki w klubie sportowym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.