Brat Dalajlamy. Moja historia walki o Tybet okładka

Średnia Ocena:


Brat Dalajlamy. Moja historia walki o Tybet

Przed północą 17 marca 1959 roku Dalajlama XIV ubrany jak zwykły tybetański żołnierz, z karabinem przewieszonym przez ramię i z zaledwie czterema pomocnikami u boku, wymknął się ze własnej letniej rezydencji i uciekł do Indii. Wkrótce społeczność międzynarodowa dowiedziała się więcej o wyjątkowej historii małego górskiego narodu, a sam dalajlama stał się jednym z najbardziej cenionych duchowych przywódców na świecie. Gjalo Thondup jako jedyny z czterech braci dalajlamy, którzy dożyli dorosłego wieku, nie został przeznaczony do życia zakonnego. Mógł więc tym bardziej zaangażować się w działalność na rzecz własnego uciśnionego narodu. Lawirował pomiędzy największymi światowymi siłami i negocjował z dyplomatami na najwyższym szczeblu, nieraz z trudem odróżniając szczerą wolę od ukrytych intencji. Poświęcił sześćdziesiąt lat życia potyczce o przyszłość Tybetu. W tej książce pdf po raz pierwszy opowiada własną niezwykłą historię.

Szczegóły
Tytuł Brat Dalajlamy. Moja historia walki o Tybet
Autor: Thondup Gjalo, Thurston Anne
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Czarne
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Brat Dalajlamy. Moja historia walki o Tybet w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Brat Dalajlamy. Moja historia walki o Tybet PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.