Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów okładka

Średnia Ocena:


Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów

Tytuł niniejszej monografii w celowy sposób nawiązuje do tytułu książki Blask wiary. Wizja teologiczna Jana Pawła II kardynała Avery Dullesa, jezuity i wieloletniego wykładowcy teologii w Fordham University w Świeżym Jorku, który przedstawił w niej teologiczną myśl Jana Pawła II zawartą na kartach różnorakich pism nauczania papieskiego: encyklik, adhortacji i listów. Nasze opracowanie nie jest tak szeroko pomyślane, koncentrujemy się w nim na dwóch kwestiach kluczowych, jakimi są z naszego punktu widzenia próba portretowania zarówno religii, duchowości, jak i sacrum we współczesnych mediach. Mamy nadzieję, że różnorodne spektrum zagadnień zaprezentowane przez zespół Twórców pozwoli lepiej zrozumieć problematykę współczesnych mediów a także wielorakie inspiracje, jakie czerpią one z religii i nauki Kościoła katolickiego. Marek Sokołowski

Szczegóły
Tytuł Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów
Autor: Sokołowski Marek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.