Bez Niego – Jak przestać myśleć o byłym i zamknąć ten rozdział okładka

Średnia Ocena:


Bez Niego – Jak przestać myśleć o byłym i zamknąć ten rozdział

Praktyczny eBook dla kobiet, które chcą raz na zawsze zamknąć temat byłego, odzyskać siebie i rozpocząć świeży rozdział. Ciągle analizujesz, co poszło nie tak? Wracasz myślami do chwil, które były cudowne – i zapominasz o tych, które były bolesne? Masz wrażenie, że już nigdy nie będziesz w stanie się zakochać? Czas zamknąć ten epizod raz na zawsze. Co odnajdziesz w środku? Jak funkcjonuje przywiązanie i dlaczego Twój umysł stale wraca do tego, co było. Jak spojrzeć na przeszłą relację z dystansu – bez idealizowania i rozdrapywania ran. Jak odciąć się emocjonalnie i nie dać się wciągnąć w fałszywą nadzieję? Jak przestać idealizować przeszłość i spojrzeć na relację obiektywnie? Co zrobić, aby odzyskać pewność siebie i zacząć żyć dla siebie? 7-dniowy plan resetu – krok po kroku, jak się odbudować i odzyskać kontrolę ponad swoim życiem.

Szczegóły
Tytuł Bez Niego – Jak przestać myśleć o byłym i zamknąć ten rozdział
Autor: Oskar Pytka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oskar Pytka („Oscanre”)
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Bez Niego – Jak przestać myśleć o byłym i zamknąć ten rozdział w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Bez Niego – Jak przestać myśleć o byłym i zamknąć ten rozdział PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.