Badanie instynktu poznawczego. Materiał roboczy z 2021 roku okładka

Średnia Ocena:


Badanie instynktu poznawczego. Materiał roboczy z 2021 roku

1. Cel naukowy projektu W ramach wybranych czynników kształtujących samoedukację omówić działanie instynktu poznawczego w życiu społecznym. Cele teoretyczne: 1. Wypracowanie definicji samoedukacji kulturowej i religijnej. 2. Sprawdzenie relacji i korelacji pomiędzy samoedukacją kulturową i religijną. 3. Rozpoznanie treści i zadań samoedukacji kulturowej i religijnej. 4. Rozpoznanie form i metod samoedukacji kulturowej i religijnej. Cele praktyczne: 1. Rozpoznanie etapów samoedukacji kulturowej i religijnej. 2. Opracowanie charakterystyki samowychowawców kulturowych i religijnych. 3. Rozpoznanie oddziaływań samowychowawców kulturowych i religijnych w środowisku i otoczeniu. 4. Rozpoznanie przebiegu kształtowania postawy kulturowej i religijnej. Ustalenie możliwego znaczenia instynktu poznawczego w życiu osobowym i społecznym człowieka.

Szczegóły
Tytuł Badanie instynktu poznawczego. Materiał roboczy z 2021 roku
Autor: Stelmach Robert
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Robert Stelmach
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Badanie instynktu poznawczego. Materiał roboczy z 2021 roku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Badanie instynktu poznawczego. Materiał roboczy z 2021 roku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.