Badania w public relations. Wprowadzenie okładka

Średnia Ocena:


Badania w public relations. Wprowadzenie

Książka ebook to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, pokazuje najistotniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu „ekwiwalentu reklamowego”, żeby udowodnić własną skuteczność – okazuje się, że istnieje dużo innych sposobów na to, żeby mierzenie wyników w public relations przestało być „Świętym Graalem”, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie sposoby i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia wyników działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się też z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najistotniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi poradami a także przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie wyników działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje!

Szczegóły
Tytuł Badania w public relations. Wprowadzenie
Autor: Miotk Anna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Badania w public relations. Wprowadzenie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Badania w public relations. Wprowadzenie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.