Średnia Ocena:
Badania w public relations. Wprowadzenie
Książka ebook to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, pokazuje najistotniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu „ekwiwalentu reklamowego”, żeby udowodnić własną skuteczność – okazuje się, że istnieje dużo innych sposobów na to, żeby mierzenie wyników w public relations przestało być „Świętym Graalem”, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie sposoby i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia wyników działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się też z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najistotniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi poradami a także przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie wyników działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Badania w public relations. Wprowadzenie |
Autor: | Miotk Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Badania w public relations. Wprowadzenie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!