Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku okładka

Średnia Ocena:


Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Książka ebook została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej "Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy a także sposoby i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych kłopotów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową a także w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów. "Nowy podręcznik zawiera: epizod dotyczący badań ponad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to wynik zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, sposoby i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo nieźle pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu kłopotów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem wyników komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także nieźle dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie pokazywanych zagadnień, a idealnym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione sposoby pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów."Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka

Szczegóły
Tytuł Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.