Średnia Ocena:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o swój wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności. Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość („Zwierciadło” nr 5/2017) Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Lecz przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie kluczowych pytań i szukania swojej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu. Budowanie marki na autentycznym przekazie to stale rewolucja w podejściu do biznesu! Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń a także pytań, które warto sobie postawić. Książka ebook prezentuje również przykłady osób, które zaczęły budować własną działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne. Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń. Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie a także twórczej zabawy. Pracuj z książką! Notuj własne pomysły, podkreślaj to, co pragniesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny — taki jak Ty. Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. To ich pracownikom, menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności. Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowiadanie o trendzie. Na szczęście dzisiaj autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, lecz coraz częściej także codzienność wielkich i małych organizacji. A książka ebook Ani to stale idealny przewodnik, jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości. Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnętrznej, www.czesciwspolne.pl Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Ponieważ to Ania uświadomiła mi, jak kluczowe jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać — Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani Własnego Czasu. Ola Budzyńska, Pani Własnego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć, lecz można ją z siebie wydobyć. Mnie książka ebook Ani skontaktowała z tym, co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszystkich, którzy nie znoszą udawania. Łada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca a także audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada, jak pracować ponad swoim przekazem do świata, żeby był szczery, prawdziwy i przejrzysty. Co ważne, opiera się na konkretnych przykładach i historiach, nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku podkreśla, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób działających w biznesie, jest dogłębne poznanie siebie, bez którego ciężko osiągnąć jakikolwiek sukces, zarówno osobisty, jak i zawodowy. Anna Mularczyk-Meyer, autorka ebooków Minimalizm po polsku, Minimalizm dla zaawansowanych, www.prostyblog.pl Przejedliśmy się sztucznością. W pościgu za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie, klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością, która przybiera na sile, a to daje nadzieję na powrót do prawdy — i w biznesie, i w życiu. To książka ebook dla wszystkich tych, którzy wiedzą, że nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie buduje się na prawdzie. Joanna Chmura, psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl Autentyczność i tutorial Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w momencie budowania swojej marki. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i „profesjonalny” sposób, naśladując wielkie korporacje! Mogę mówić swóim głosem, bez ukrywania się za frazesami. Dzisiaj wiem, że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w bardzo konkurencyjnej branży kursów fotograficznych! Dominika Dzikowska, Kobieca Foto Szkoła, www.kobiecafotoszkola.pl Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych ebooków tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym mową i nie obiecuje cudów, lecz daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam przemienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu, lecz i o sobie jako marce. Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem, którym zręcznie operują media, ponieważ na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co spełni nas zawodowo, ponieważ zaangażuje niepowtarzalną kombinację naszych zasobów, sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow. Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz Czym jest autentyczność? Zobacz!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie |
Autor: | Piwowarska Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Onepress |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!