Średnia Ocena:
Analiza wyników sprzedaży
Dobre planowanie pozwoli Ci zachować ciągłość sprzedaży, a także usprawnić obieg towarów i usług. W zmieniającym się otoczeniu gospodarczym czasem nie uda się dokładnie wszystkiego przewidzieć. Jednak im lepszy masz system planowania, tym lepiej zorganizujesz produkcję i sprzedaż, a także przygotujesz wyjścia awaryjne na wypadek gdy niespodziewanie zmienią się warunki rynkowe. W tym tekście poznasz 3 sposoby analizy efektów sprzedaży. Na przykładach zostaną zaprezentowane różnorakie warianty prognozy sprzedaży, które pozwolą Ci oszacować, które z działań warto zastosować, a z których zrezygnować, by jak najwięcej zyskać, a jak najmniej stracić.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Analiza wyników sprzedaży |
Autor: | Zdończyk Julita |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Analiza wyników sprzedaży PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Na takie publikacje szkoda czasu, żeby choćby je przeglądać, jej przeczytanie zajęło niecałe 5 min!!!!! tam normalnie nie ma ŻADNEJ merytorycznej informacji; nie znajdziemy tam nawet wzmianki nt. nowoczesnych narzędzi stosowanych obecnie w analityce sprzedażowej (np. tableau); czuję się oszukana nieprawdziwym opisem publikacji; wiedza autorki jest na poziomie mniej niz zero!!! prawdopodobnie nigdy nie słyszała o powszechnie używanych wskaźnikach mierzonych w każdym dziale sprzedaży! wstydzialabym zamieścić własne nazwisko pod tak żenująco beznadziejną publikacją; pierwszy lepszy handlowiec skomponowałby bardziej sensowny materiał; nawet nie myślcie o dotknięciu tego nieporozumienia wydawniczego, pieniądze lepiej oddać potrzebującemu albo bodaj kupić cokolwiek u Owsiaka. Ja mam poczucie, że je wyrzuciłam na śmietnik
tylko 15 stron z czego 4 to reklama innego produktu. Szkoda kasy na takie coś