Analiza wyników sprzedaży okładka

Średnia Ocena:


Analiza wyników sprzedaży

Dobre planowanie pozwoli Ci zachować ciągłość sprzedaży, a także usprawnić obieg towarów i usług. W zmieniającym się otoczeniu gospodarczym czasem nie uda się dokładnie wszystkiego przewidzieć. Jednak im lepszy masz system planowania, tym lepiej zorganizujesz produkcję i sprzedaż, a także przygotujesz wyjścia awaryjne na wypadek gdy niespodziewanie zmienią się warunki rynkowe. W tym tekście poznasz 3 sposoby analizy efektów sprzedaży. Na przykładach zostaną zaprezentowane różnorakie warianty prognozy sprzedaży, które pozwolą Ci oszacować, które z działań warto zastosować, a z których zrezygnować, by jak najwięcej zyskać, a jak najmniej stracić.

Szczegóły
Tytuł Analiza wyników sprzedaży
Autor: Zdończyk Julita
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Analiza wyników sprzedaży w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Analiza wyników sprzedaży PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • klejn01

    Na takie publikacje szkoda czasu, żeby choćby je przeglądać, jej przeczytanie zajęło niecałe 5 min!!!!! tam normalnie nie ma ŻADNEJ merytorycznej informacji; nie znajdziemy tam nawet wzmianki nt. nowoczesnych narzędzi stosowanych obecnie w analityce sprzedażowej (np. tableau); czuję się oszukana nieprawdziwym opisem publikacji; wiedza autorki jest na poziomie mniej niz zero!!! prawdopodobnie nigdy nie słyszała o powszechnie używanych wskaźnikach mierzonych w każdym dziale sprzedaży! wstydzialabym zamieścić własne nazwisko pod tak żenująco beznadziejną publikacją; pierwszy lepszy handlowiec skomponowałby bardziej sensowny materiał; nawet nie myślcie o dotknięciu tego nieporozumienia wydawniczego, pieniądze lepiej oddać potrzebującemu albo bodaj kupić cokolwiek u Owsiaka. Ja mam poczucie, że je wyrzuciłam na śmietnik

  • blackhope

    tylko 15 stron z czego 4 to reklama innego produktu. Szkoda kasy na takie coś