Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą dynamicznie rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano też przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i wyniki badań ankietowych prowadzonych przez twórców w wielkich polskich przedsiębiorstwach. W książce pdf szczegółowo omówiono:- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności a także koncepcją aliansu jako projektu,- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,- alianse marketingowe różnorakich podmiotów - przedsiębiorstw różnorakich branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.