Średnia Ocena:
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Książka ebook jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą dynamicznie rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano też przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i wyniki badań ankietowych prowadzonych przez twórców w wielkich polskich przedsiębiorstwach. W książce pdf szczegółowo omówiono:- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności a także koncepcją aliansu jako projektu,- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,- alianse marketingowe różnorakich podmiotów - przedsiębiorstw różnorakich branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!