Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą XIX i początków XX wieku okładka

Średnia Ocena:


Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą XIX i początków XX wieku

Niniejsza książka ebook tematycznie wyrasta z podjętego kilka lat wcześniej projektu badawczego, którego wynikiem były wydane w 2010 r. trzy publikacje poświęcone problemowi czasopiśmiennictwa jako źródła do historii edukacji i nawiązuje do niego. Jest ona pierwszą z kolejnych trzech monografii, w których zostały zamieszczone artykuły, ukazujące możliwości czerpania wiedzy z różnorodnych wydawnictw ciągłych, ukazujących się w XIX i początkach XX w. Kolejne tomy pokazywać będą zawartość prasy z lat międzywojennych a także drugiej połowy XX i początków XXI w. Wydawany tom należy więc traktować jako suplement poszerzający „listę” periodyków, których zawartość treściowa może służyć odkrywaniu edukacyjnej przeszłości. Składa się z trzech części, a jego struktura ma charakter problemowy.

Szczegóły
Tytuł Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą XIX i początków XX wieku
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą XIX i początków XX wieku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Addenda do dziejów oświaty. Z badań nad prasą XIX i początków XX wieku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.