Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy nieustanny się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które umożliwiają skuteczne konkurowanie w niej. Te źródła konkurencyjności, takie jak: uczestnictwo w powiązaniach sieciowych (franchising), wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii informacyjnych (systemy CRM, e-commerce, portale społecznościowe, Performance Marketing), a także posiadanie zasobów niematerialnych (wiedza, wizerunek) zostały omówione w tej książce. Nad dwudziestoletni już rozwój handlu w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce stwarza możliwości dla analizy specyfiki jego rozwoju i pokazania czynników sukcesu polskich firm. Są one przedmiotem rozważań w case studies i przykładów praktycznych, zamieszczonych na końcach rozdziałów, które mogą być wykorzystywane na ćwiczeniach ze studentami, z przedmiotów omawiających problematykę handlu, konkurencyjności czy marketingu. Ambicją twórców było usystematyzowanie pokazywanych w pracy zagadnień, które nierzadko w literaturze są przedstawiane w sposób wyrywkowy, tak żeby mogły służyć za źródło rzetelnej wiedzy akademickiej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.