Zobaczyć niewidoczne. Jak chińskie firmy technologiczne chcą zdobyć świat okładka

Średnia Ocena:


Zobaczyć niewidoczne. Jak chińskie firmy technologiczne chcą zdobyć świat

Już nie Manhattan czy Dolina Krzemowa, tylko Chiny zasilają masową wyobraźnię opowieściami o firmach, które odniosły sukces na skalę światową. Błyskawiczny i spektakularny rozwój chińskich firm technologicznych zachwiał uk��adem sił w zglobalizowanym świecie późnego kapitalizmu. Co dało ich założycielom przewagę w potyczce z wartymi miliardy zagranicznymi korporacjami o ugruntowanej pozycji? Książka „Zobaczyć niewidoczne” odpowiada na to pytanie. Jej autorzy zagłębiają się w fascynujący świat chińskiej logiki biznesu. Opisując generacje chińskich gigantów technologicznych – od Alibaby, przez Baidu po Xiaomi i ByteDance, właściciela TikToka – pozwalają lepiej zrozumieć tych świeżych graczy i dowiedzieć się, dlaczego chińskie firmy zaczynają wyprzedzać największych z Doliny Krzemowej. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Zobaczyć niewidoczne. Jak chińskie firmy technologiczne chcą zdobyć świat
Autor: Guoli Chen, Jianggan Li
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: EmpikGo
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zobaczyć niewidoczne. Jak chińskie firmy technologiczne chcą zdobyć świat w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zobaczyć niewidoczne. Jak chińskie firmy technologiczne chcą zdobyć świat PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.