Znaczenie wirtualizacji marketingu okładka

Średnia Ocena:


Znaczenie wirtualizacji marketingu

Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących między firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych a także dla innych nabywców. Książka ebook omawia wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu a także organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci a także przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

Szczegóły
Tytuł Znaczenie wirtualizacji marketingu
Autor: Mazurek Grzegorz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Znaczenie wirtualizacji marketingu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Znaczenie wirtualizacji marketingu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.