Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej Rolmlecz w Radomiu) okładka

Średnia Ocena:


Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej Rolmlecz w Radomiu)

Niniejsza praca udowadnia też, że dobre imię, nieskazitelny wizerunek a także powszechne uznanie dla przedsiębiorstwa (oraz jego produktów) dzia?aj?cego w warunkach gospodarki rynkowej, mógł być wspomagane przez bardzo starannie zaplanowane i prowadzone działania promocyjne.

Szczegóły
Tytuł Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej Rolmlecz w Radomiu)
Autor: Murawski Marcin
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Promotor Kraków
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej Rolmlecz w Radomiu) w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej Rolmlecz w Radomiu) PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.