Zmysły dla zysku okładka

Średnia Ocena:


Zmysły dla zysku

Kolorowy, praktyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest modny, bo jest pożyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka ebook przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji a także znacznej liczby nierzadko fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zestawem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.

Szczegóły
Tytuł Zmysły dla zysku
Autor: Skowronek Iwona
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zmysły dla zysku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zmysły dla zysku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Barucia

    "Zmysły dla zysku" to książka, która w łatwy i przejrzysty sposób analizuje wpływ poszczególnych fragmentów produktu na zmysły potencjalnego klienta. Czy wiedziałeś, że opakowanie funkcjonuje na zmysł wzroku, motyw przewodni reklamy na zmysł słuchu, kształt opakowania na dotyk itd. Spójność tych wszystkich fragmentów i przełożenie ich na grupę osób, do których kierujesz własny produkt jest gwarancją sukcesu.

  • Berenikaa

    Bardzo przydatny tutorial dla osób związanych zawodowo ze światem marketingu, lecz nie tylko - ponieważ osoby, do których skierowane są przekazy marketingowe również coraz częściej i chętniej sięgają po takie książki. Autorka ciekawie i obrazowo omawia przypadki wykorzystania marketingu skutecznie angażującego zmysły powołując się na rozmaite przykłady. Całość jest logicznie i przejrzyście podzielona i uporządkowana.

  • MileyC

    Bardzo lubię tego typu poradniki. Zapowiada się interesująca pozycja, kolorowa i pełna różnorakich grafik. Słowa poparte przykładami z prawdziwych realizacji założeń, które autorka przedstawia w poradniku. Wydaje mi się że będzie to naprawdę interesująca pozycja warta uwagi, ładna i spójna, pełna przykładów i rozwiązań. Będzie warto się zaopatrzyć w tą książkę.