Średnia Ocena:
Zbyt wielcy by upaść
Licząca 750 stron opowiadanie o początkach amerykańskiego kryzysu finansowego z 2008 roku, którego skutkiem są dzisiejsze kłopoty gospodarcze całego świata, to pierwsza książka ebook dziennikarza „New York Timesa” Andrew Ross Sorkina. Brawurowo poprowadzona narracja demaskuje ambicję, chciwość i żądzę władzy, buzujące na wysokich piętrach wieżowców Wall Street. Autor, który szczegółowo odtworzył kulisy najistotniejszych dla amerykańskiej gospodarki negocjacji bankierów z rządem, nie ma złudzeń: przekonanie urzędników i rynkowych graczy, że istnieją podmioty zbyt wielkie, by upaść, to ładunek wybuchowy, którego zegar stale tyka.Sorkin otrzymał za książkę „Zbyt wielcy, by upaść” prestiżową Gerald Loeb Award 2010. Publikacja nominowana była także do tytułu najlepszej książki biznesowej dziennika „Financial Times”.„Opowieść Sorkina budzi grozę, pokazując, jak najważniejsi gracze Wall Street praktycznie do końca ignorowali powagę sytuacji, w jakiej się znaleźli. W mojej pracy miałem okazję poznać wielu z aktorów tamtych wydarzeń. Ani moje swoje doświadczenia, ani sama relacja autora nie dają powodów, by kwestionować uczciwość tych osób. Natomiast nie mam wątpliwości, że większość liderów Wall Street nie było intelektualnie przygotowanych na walkę z kryzysem takich rozmiarów”. Fragment przedmowy do wydania polskiego, Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Bre Bank SA
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zbyt wielcy by upaść |
Autor: | Sorkin Andrew Ross |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Kurhaus Publishing |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zbyt wielcy by upaść PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!