Średnia Ocena:
Zaufanie w zarządzaniu
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, nierzadko bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak kluczowego czynnika, jakim jest zaufanie.Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarządzaniu, jak:· zaufanie w teoriach zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania wiedzą a także zarządzania kryzysem,· zarządzanie i kreowanie zaufania w zarządzaniu przedsiębiorstwem,· zaufanie w relacjach pomiędzy współpracownikami, podwładnymi i przełożonymi,· zaufanie pomiędzy partnerami biznesowymi a także pomiędzy firmą i jej klientami. Teorie przedstawione w książce pdf poparte są badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiębiorstw.Książka adresowana jest do osób zajmujących się badaniami kapitału ludzkiego, menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania i socjologii zarządzania. Może być wykorzystana też w procesie dydaktycznym na uczelniach wyższych do przedmiotu - zarządzanie zaufaniem.Joanna Paliszkiewicz jest profesorem nadzwyczajnym w SGGW, a także wykładowcą w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zaufanie w zarządzaniu |
Autor: | Paliszkiewicz Joanna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zaufanie w zarządzaniu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!