Zastosowanie optycznej koherentnej tomografii w okulistyce. Część 2. Tylny odcinek oka, neurookulistyka okładka

Średnia Ocena:


Zastosowanie optycznej koherentnej tomografii w okulistyce. Część 2. Tylny odcinek oka, neurookulistyka

Spis treści: Rozdział 1: Optyczna koherentna tomografia w chorobach tylnego odcinka oka  1.1. Poprawna siatkówka  1.2. Zwyrodnienie plamki związane z wiekiem  1.3. Polipoidalna waskulopatia naczyniówkowa  1.4. Choroby złącza szklistkowo-siatkówkowego  1.5. Cukrzycowy obrzęk plamki  1.6. Zakrzep żyły środkowej siatkówki (CRVO, BRVO)  1.7. Centralna retinopatia surowicza  1.8. Wysoka krótkowzroczność degeneracyjna  1.9. Wybrane dziedziczne dystrofie naczyniówkowo-siatkówkowe  1.10. Odwarstwienie siatkówki  1.11. Urazy oka  1.12. Choroba Coatsa  1.13. Zastosowanie angio-OCT w chorobach tylnego odcinka oka Rozdział 2: Neurookulistyka

Szczegóły
Tytuł Zastosowanie optycznej koherentnej tomografii w okulistyce. Część 2. Tylny odcinek oka, neurookulistyka
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Medyczne Górnicki
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zastosowanie optycznej koherentnej tomografii w okulistyce. Część 2. Tylny odcinek oka, neurookulistyka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zastosowanie optycznej koherentnej tomografii w okulistyce. Część 2. Tylny odcinek oka, neurookulistyka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.