Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i wychowawców okładka

Średnia Ocena:


Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i wychowawców

Publikacja zawiera dużo rad na temat zasad budowania jak najefektywniejszej dla procesu przyswajania wiedzy więzi miedzy osobą nauczającą a nauczaną. Wprowadza w zagadnienia reżyserii edukacyjnej, zasad oceniania postępów w nauce i poziomów informacji w ocenianiu. Korzyści Otrzymacie Państwo: Wiedzę na temat najbardziej skutecznych metod komunikowania się z uczniem, Materiały pozwalające na zrozumienie i wnikliwą analizę procesu uczenia się, Zestaw sprawdzonych w praktyce narzędzi - ćwiczeń, zadań, przykładów do refleksji, Publikację w praktycznej formie dokumentu elektronicznego.

Szczegóły
Tytuł Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i wychowawców
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Rok wydania: 2005
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i wychowawców w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i wychowawców PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.