Średnia Ocena:
Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, lecz od zdobywania swoich doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zbiór przystępnie, barwnie i przekonująco omówionych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych efektów własnej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się pomiędzy innymi: jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, żeby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, jak przejąć kontrolę ponad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie zapytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży |
Autor: | Mattson David |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Nieoczywiste |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!