Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Zarządzanie zmianą powoduje, że potrzeby i oczekiwania klientów są lepiej zrozumiane, a wiedza ta z kolei pozwala na precyzyjniejsze dopasowanie produktów i usług. Zarządzanie zmianą wydaje się jedynie niewielką modyfikacją procesów badania opinii i satysfakcji klientów. Jest to jednak ogromna przemiana kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Przeczytaj tą publikację elektroniczną, a dowiesz się, czym jest proces zarządzania zmianą i jak z niego skorzystać w celu poznania preferencji Twojego klienta.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta
Autor: Preus Artur
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Nikita Titow

    NIE KUPOWAĆ. 15 stron o niczym + reklama strony internetowej i poradnika.