Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

W czwartym, zaktualizowanym i poszerzonym wydaniu książki, która w sposób kompleksowy ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiono: istotę i ewolucję zarządzania kadrami, podmioty, funkcje i struktury ZZL we współczesnych wielkich organizacjach, zarządzanie kompetencjami a także rozwój zawodowy, kształtowanie, racjonalizację i restrukturyzację zatrudnienia, adaptację społeczno-zawodową ludzi w organizacji, motywowanie, systemy wynagradzania i zasady ich budowy, wymiarowanie pracy i ocenę pracowników, kulturę i etykę organizacji w kontekście ZZL, najważniejsze wyzwania ZZL mające w wielkim stopniu charakter zewnętrzny. Autorowi udało się pogodzić szerokie i dogłębne ujęcie tematu z przystępną formą a także klarownością wywodu - przy opisie zagadnień nierzadko złożonych, niejednoznacznych i kontrowersyjnych. Cennym uzupełnieniem publikacji jest obszerny słownik objaśniający pojęcia związane z ZZL.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Autor: Oleksyn Tadeusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.