Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Żeby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim czasie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe a także dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu dużo wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych dochodów z każdego klienta. Twórca publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów. Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić efekty finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie wartością klienta |
Autor: | Kumar Vipin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.