Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka ebook zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii a także ich odbiór przez uczestników kultury. Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury a także pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogą być również przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta a także marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury. To bez wątpienia ciekawe opracowanie, skłaniające do dyskusji. Być może pozwoli też na poprawę potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszą twarz. Prof. dr hab. Jacek Otto
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii |
Autor: | Krawiec Wioletta |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2020 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.