Średnia Ocena:
Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing
Współczesny sport jest dziś czymś o dużo więcej niż zwykłą rozrywką czy również rekreacją. To też olbrzymi biznes lub po prostu sposób na życie. Ciężko sobie wyobrazić, żeby tak kluczowa dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Organizacje sportowe chcąc rozwijać się w sposób zrównoważony w obszarach celów sportowych, gospodarczych i społecznych zmuszone są poszukiwać świeżych rozwiązań, metod a także technik zarządzania. Ich cele powinny być tak skonfigurowane, żeby skutecznie zaspokajać oczekiwania zróżnicowanej, heterogenicznej i nierzadko specyficznej grupy interesariuszy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!