Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing

Współczesny sport jest dziś czymś o dużo więcej niż zwykłą rozrywką czy również rekreacją. To też olbrzymi biznes lub po prostu sposób na życie. Ciężko sobie wyobrazić, żeby tak kluczowa dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Organizacje sportowe chcąc rozwijać się w sposób zrównoważony w obszarach celów sportowych, gospodarczych i społecznych zmuszone są poszukiwać świeżych rozwiązań, metod a także technik zarządzania. Ich cele powinny być tak skonfigurowane, żeby skutecznie zaspokajać oczekiwania zróżnicowanej, heterogenicznej i nierzadko specyficznej grupy interesariuszy.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.