Średnia Ocena:
Zarządzanie w instytucjach kultury
Książka ebook stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Olbrzymim walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, a także komunikatywny język. W książce pdf omówiono ważne i aktualne w sferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego a także strategicznego. Opisano w jaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak wielkie znaczenie może odgrywać w tych instytucjach marketing. Przedstawiono też propozycje działań strategicznych i marketingowych, które warto podejmować w sytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja w sposób przejrzysty pokazuje skomplikowany charakter zależności pomiędzy dwoma światami bardzo nierzadko rozpatrywanymi oddzielnie: kulturą i zarządzaniem.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie w instytucjach kultury |
Autor: | Wróblewski Łukasz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zarządzanie w instytucjach kultury PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!