Zarządzanie w instytucjach kultury okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie w instytucjach kultury

Książka ebook stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Olbrzymim walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, a także komunikatywny język. W książce pdf omówiono ważne i aktualne w sferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego a także strategicznego. Opisano w jaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak wielkie znaczenie może odgrywać w tych instytucjach marketing. Przedstawiono też propozycje działań strategicznych i marketingowych, które warto podejmować w sytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja w sposób przejrzysty pokazuje skomplikowany charakter zależności pomiędzy dwoma światami bardzo nierzadko rozpatrywanymi oddzielnie: kulturą i zarządzaniem.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie w instytucjach kultury
Autor: Wróblewski Łukasz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie w instytucjach kultury w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie w instytucjach kultury PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.