Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej a także jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różnorakie grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat swoich interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości a także życzliwości. W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu? Jakie są źródła i przyczyny utraty albo obniżenia poziomu zaufania interesariuszy? Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie? Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy. Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak i do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może także służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania a także słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami a także marketingu i public relations.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa
Autor: Szwajca Danuta
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.