Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej a także jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różnorakie grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat swoich interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości a także życzliwości. W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu? Jakie są źródła i przyczyny utraty albo obniżenia poziomu zaufania interesariuszy? Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie? Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy. Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak i do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może także służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania a także słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami a także marketingu i public relations.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa |
Autor: | Szwajca Danuta |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.