Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka

W publikacji kompleksowo omówiono problematykę gospodarowania lekiem w podmiotach leczniczych począwszy od zamówienia lekarstw aż do ich podania pacjentom ze szczególnym uwzględnieniem metod optymalizujących ten proces. Zawarto w niej m.in.: praktyczne porady dotyczące poprawy efektywności zarządzania lekiem, przykładowe formularze niezbędne w procesie szpitalnej gospodarki lekiem, przykłady rozwiązań w zakresie zarządzania lekiem stosowanych na poziomie międzynarodowym, które mogą być zaadaptowane do polskich warunków, obszerne rekomendacje optymalizacji gospodarki lekiem dostosowane do sytuacji podmiotów leczniczych w Polsce. Opracowanie przeznaczone jest dla kadry menedżerskiej szpitali, kierowników aptek szpitalnych, farmaceutów, lekarzy i pielęgniarek. Zainteresuje także wykładowców i studentów kierunków medycznych, farmacji, zdrowia publicznego, ekonomii, zarządzania.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka
Autor: Religioni Urszula
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.