Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Dużo firm może dynamicznie skopiować niemalże każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak prosto jest naśladować cechy produktu, o tyle ciężko imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce pdf szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: świadomość i wizerunek marki, lojalność względem marki a także mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki a także świadomości kategorii produktu, skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór fragmentów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), zarządzanie portfelem marek, techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki a także sposoby testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie marką |
Autor: | Kłeczek Ryszard, Sagan Adam, Kall Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.