Zarządzanie kryzysem w social media okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie kryzysem w social media

Kryzys - brzmi strasznie, lecz nieźle zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności albo równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, lecz także metodą na ich pokonanie. Najistotniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy potem popełnisz błąd albo natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok… Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz idealnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym lub jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie kryzysem w social media
Autor: Czaplicka Monika
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie kryzysem w social media w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie kryzysem w social media PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Katarzynak777

    Nawet jeśli uważasz że temat Cie nie dotyczy, ponieważ kto by chciał myśleć o kryzysach. Uwierz lektura tej książki otwiera oczy na dużo aspektów dotyczących social media. Wiele pojęć podanych w wyjątkowo przystępny sposób, ciekawostek, porad, porad i przykładów z życia wziętych! Zalecam

  • Charlotta Lendzion

    Mądra książka ebook polecam! Szczególnie dla osób, które zarządzają Fanpage'ami. nic dodać nic ująć.

  • Daria Karwaszewska

    Książka ebook „Zarządzanie kryzysem w social media” jest idealnym źródłem nauki. Zawiera w sobie mnóstwo przykładów z branży. Każdy omawiany przypadek jest zobrazowany poprzez podanie konkretnego zdarzenia w przeszłości. Jest to jedyna taka pozycja na polskim rynku omawiająca dziedzinę kryzysów rozgrywających się w portalach społecznościowych. Możliwa jest sytuacja, że zdarzenia niekorzystnie wpływające na wizerunek danej firmy mają własny początek nie w Internecie a w świecie rzeczywistym. Po nieodpowiednich działaniach osób pracujących ponad kłopotem albo ich braku sytuacja rozwija się w niepożądanym kierunku i dociera do sieci. Dużo jest ebooków o tematyce kryzysowej pochodzenia zagranicznego. Wyjątkowość tej książki potwierdza specyficzna budowa treści. Na samym początku jest teoria, wprowadzająca czytelnika w dane zagadnienie, która również może być pewnego rodzaju przypomnieniem dla osób aktywnie działających w social media. Następnie dla odbiorcy został zamieszczony poradnik, w którym znajduje się dużo porad od autorki. Dodatkowo Czaplicka nie tylko gani za błędy, czy mówi czego nie wolno robić pod żadnym warunkiem. Też udziela pomocy, jeśli tak nie można postępować, to zalecam zrób to w ten sposób. Ja tak robię, przetestowałam to na sobie i naprawdę ta metoda sprawdza się w 100%. Kolejną częścią książki jest epizod „badania kryzysów”. Tutaj autorka omawia badania, które zostały poświęcone kryzysom. Przedstawia wnioski jakie można wyciągnąć z tych danych. Jak sama mówi „Łatwiej się uczyć na błędach cudzych niż własnych, a jeśli nie łatwiej, to przynajmniej mniej boleśnie”. Zaleca korzystanie z tego typu badań. Śledzenie konkurencji i kryzysów występujących w innych dziedzinach. Ponadto proponuje, żeby ciągle być w Internecie. Wyszukiwać informacje, nie tylko o innych, lecz również o sobie. Cały czas monitorować zarówno media jak i sieć. Analizować konkretne przypadki. Zastanowić się chwilę, jak ja bym postąpił w tej sytuacji, a następnie jakie mogłyby płynąć z tego konsekwencje. Autorka niejednokrotnie przypomina o tym, że trzeba się ubezpieczać na przyszłość, ponieważ kryzys może wystąpić u każdego. Ważnym epizodem w tej pozycji literackiej jest również ten poświęcony narzędziom, które można i powinno się wykorzystywać podczas własnej codziennej pracy. Ostatnimi dwoma częściami, według mnie najbardziej ciekawymi, są kryzysy w Polsce i na świecie. Są to dokładnie przeanalizowane przypadki. Czaplicka umieściła też screen’y z portali społecznościowych, żeby czytelnik mógł poznać dokładną treść komunikatów stron uwikłanych w konflikt. Z pewnością, książka ebook godna polecenia.

  • anonymous

    O książce pdf dowiedziałem się z ... social media. W pierwszej chwili pomyślałem: "zarządzanie kryzysem w social media" - to tym się da zarządzać? Po lekturze jednak z pełną odpowiedzialnością mogę przyznać, że da się i to całkiem skutecznie. Dzięki pracy p. Moniki możemy zrozumieć jak to zrobić, lecz także co może być nawet wiedzą cenniejszą dowiemy się jak uniknąć kryzysu. Idealnym uzupełnieniem treści jest prezentacja bogatej galerii kryzysów, które przeżyły social media w Polsce i na świecie. Nieźle uczyć się na błędach, a już najlepiej na nie własnych :). "Lepiej zapobiegać niż leczyć" - ta złota myśl medycyny może mieć zastosowanie także do świata social media i całego marketingu. Oto przed Wami lek, który pozwoli w skuteczny sposób zapobiec przyszłemu kryzysowi. Na zakończenie pragnę nadmienić, że fakt pisania tej recenzji w piątek również nie jest przypadkiem, lecz o tym dlaczego tak jest to już dowiecie się z książki...

  • Dunia

    "Zarządzenie kryzysem w social mediach" to bardzo przydatna lektura. Tym bardziej jest dla mnie wartościowa, że w końcu osadzona w polskich realiach, z case studies kryzysów, które znamy z polskich social mediów. Nie oszukujmy się - publikacje dotyczące Stanów Zjednoczonych czasami nijak mają się do naszego polskiego rynku. Pani Monika w interesujący sposób analizuje jakie sytuacje mogą przerodzić się w kryzys, jak dochodzi do jego powstania i jakie skutki przyniosą różnorakie próby jego rozwiązania. Co najistotniejsze znajdziemy tu także porady jak odwrócić groźny dla wizerunku naszej marki kryzys w sukces, który wytworzy pozytywny buzz - tak, da się zrobić, a jeśli chcecie wiedziec jak zachęcam do lektury :)