Średnia Ocena:
Zarządzanie jakością usług
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka ebook zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania a także objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Twórca skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje też możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym fragmentem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy a także wyczerpujące info na temat praktycznego zastosowania opisanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie jakością usług |
Autor: | Urban Wiesław |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zarządzanie jakością usług PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!