Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka okładka

Średnia Ocena:


Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka

Nowe, uaktualnione wydanie idealnej książki, łączącej walory podręcznika akademickiego i przewodnika dla praktyków!Strukturę i treść publikacji determinuje układ 5 pytań o:     celowość i przyczyny zarządzania jakością;     źródła i naukowe podstawy zarządzania jakością;     uniwersalny model systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach produkcyjnych;     instrumentarium projektowania i stosowania systemu zarządzania jakością;     metodykę wprowadzenia systemu zarządzania jakością. Walory dydaktyczne podręcznika zwiększają:     liczne przykłady, rysunki, tabele i wyróżnienia;     wykaz najistotniejszych oznaczeń i skrótów;     indeks rzeczowy;     bogata literatura przedmiotu do części teoretycznej i praktycznej. Wiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością jest potrzebna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania przede wszystkim na politechnikach, lecz także w akademiach ekonomicznych i uniwersytetach.

Szczegóły
Tytuł Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.