Średnia Ocena:
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO Zastosuj nowoczesne sposoby zarządzania jakością Wykorzystaj narzędzia informatyczne W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się dużo zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta nieustanna się podstawowym czynnikiem decydującym o sukcesie przedsiębiorstwa. Stale jednak dużo firm popełnia podstawowe błędy identyfikując przyczyny niskiej jakości i próbując ją poprawić. Takie błędy okazują się wyjątkowo kosztowne -- prowadzą do utraty pozycji rynkowej albo nawet upadku przedsiębiorstwa. Jedynym metodą uniknięcia kłopotów jest stosowanie sprawdzonych systemów zarządzania jakością a także wdrożenie praktycznych metod i narzędzi. "Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II" to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Pokazuje zasady zarządzania przez jakość (TQM -- Total Quality Management) a także wyniki ekonomiczne zmian w organizacji powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce pdf opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu też praktyczne sposoby zarządzania jakością a także narzędzia informatyczne wspomagające ten proces. Idea, filozofia i zasady TQM Koszty wprowadzania zarządzania jakością Normy zarządzania jakością ISO 9001 Przygotowanie firmy do audytu Zarządzanie środowiskiem i BHP Normy ISO 14001 a także PN-N-18001 Narzędzia i sposoby zarządzania jakością Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością W oparciu o wiadomości zawarte w tej książce pdf można samodzielnie zaprojektować model zarządzania jakością w firmie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka |
Autor: | Wawak Sławomir |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Onepress |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!